سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکسل

پیکسل 

هاوین چاپ ارارئه دهنده انواع پیکسل با طرح اختصاصی پیکسل ولنتاین ، پیکسل عاشقانه، پیکسل ورزشی، پیکسل سوزنی، پیکسل مگنتی، انواع پیکسل جاکلیدی ، دستگاه پیکسل زن ، پیکسل خام

پیکسل 

پیکسل در انواع سوزنی ، مگنتی و مدل جاسوئیچی ارائه می شوند . همچنین می توانند به صورت پشت فلزی یا پشت پلاستیکی باشند. چاپ به شکل دیجیتال انجام می شود و از این رو محدودیتی به لحاظ رنگ در چاپ پیکسل وجود ندارد.

هاوین چاپ ارائه دهنده انواع پیکسل به صورت تک و تیراژ

برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید.

پیکسل جا کلیدی

جا کلیدی

پیکسل جاکلیدی

جاکلیدی

دستگاه پیکسل زن دستی

دستگاه پیکسل زن دستی

پیکسل خام

خام

جا کلیدی با طرح اختصاصی

جا کلیدی با طرح اختصاصی

پیکسل لاو ایز

لاو ایز

پیکسل عاشقانه

عاشقانه

پیکسل عاشقانه

عاشقانه

پیکسل سوزنی

سوزنی

پیکسل ولنتاین

ولنتاین

 

نمادها زبان امروز

 در دنیای کنونی نمادها نقش مهمی در انتقال تفکر افراد جامعه دارند.با استفاده از نماد ها می توان فرهنگ ها و سبک زندگی های مختلف را به جامعه نشان داد .هر تفکری میتواند نماد های خاص خودش را داشته باشد و با اشکال مختلف نشان داده شود.به طور کلی نمادها زبان جامعه امروز است؛ به طوری که همه ی برند های برتر دنیا سعی در بولد کردن و به نمایش گذاشتن نماد های خود هستند.

پیکسل سوزنی یک از ابزاریست که برای بیان نمادها استفاده می شود.انواع تصاویر ، اشکال و تایپو گرافی ها را میتوان بر روی پیکسل نمایش داد. پیکسل سوزنی یک دایره ، مانند بج سینه است که روی لباس ،کیف،کپ و کوله پشتی وصل می شود.

اندازه ها و اشکال

پیکسل سوزنی ابعاد و انواع مختلفی دارد چه از نظر ظاهری که اندازه های کوچک و بزرگ و گاهی مربع و مستطیل دارد که البته مثل دایره ای محبوب نیستند و چه از نظر محتوایی که از تصاویر فانتزی،نوستالژیک،مذهبی و تایپو گرافی تشکیل شده است!
شما می توانید مفاهیم زیادی نظیر عشق ، ترس ،امید و ناامیدی و حتی طرفداری خود از سبک یا شخصیت خاصی را با استفاده از پیکسل سوزنی نشان دهید.

تبلیغ بدون هزینه

علاوه بر موارد بیان شده از پیکسل برای اهداف تبلیغاتی مثل برند ها ،فروشگاه ها و فن پیج ها استفاده می شود.شرکت های تجاری،فرهنگی و هنری با اهدای پیکسل لوگوی خود به مراجعین و هواداران خود علاوه بر معرفی بهتر خود به مشتریان؛ به صورت غیر مستقیم مشتریان خود را مبلغ خود میکنند . زیرا هر مشتری با  وصل کردن آن به لباس، کیف و کوله ی خود یک مبلغ بدون هزینه برای شرکت هاست!