سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

جنس:

کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی از آن استفاده می شود نوع خاصی از کاغذ است با گرماژ متفاوت و پوششی از پلی اتیلن. این نوع کاغذ در برابر گرما و مایعات داغ مقاوم است. همچنین پوشش پلی اتیلنی لیوان کاغذی نفوذ پذیری مایعات به سطح خارجی لیوان و تاثیر شیمیایی بر مایع داخل لیوان را به حداقل می رساند و روند بازیافت لیوان کاغذی را در طبیعت سرعت می بخشد.

انواع لیوان کاغذی

نوع کاغذ به کار رفته در لیوان کاغذی به گونه ای است که به راحتی می توان هر طرح و نوشته ای را روی آن چاپ کرد. از این رو لیوان کاغذی بر حسب کاربرد آن می تواند عمومی یا اختصاصی باشد.

  • لیوان کاغذی تبلیغاتی یا اختصاصی  که طرح تبلیغاتی سازمان، ارگان ، شرکت و یا حتی شخص بنا به سفارش بر روی آن چاپ می شود.

  • لیوان کاغذی با استفاده عمومی که طرح و نوشته سفارشی بر روی آن چاپ نمی شود.

 

کاربرد:

همانطور که پیشتر نیز گفته شد لیوان کاغذی  را می توان با طرح های اختصاصی تبلیغاتی یا ساده در رستوران ها، فست فودها، هیئت های مذهبی، بیمارستان ها، اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی ، شرکت ها و همینطور استفاده عادی در منازل مورد استفاده قرار داد.

 

مزایا:

  • مقاوم در برابر نفوذ مایعات به پوشش داخلی لیوان

  • مقاوم در برابر گرما و حرارت ناشی از مایع داغ داخل لیوان

  • قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری سریع لیوان در طبیعت

  • قابلیت چاپ انواع طرحهای تبلیغاتی و عمومی بر روی لیوان

  • قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به ظروف یکبار مصرف گیاهی


هاوین چاپ

هاوین چاپ

در دنیای پیشرونده امروز که تبلیغات نقش اساسی در معرفی برندها،کسب و کار ،سازمان ها و اشخاص را ایفا میکند ،استفاده از تمامی روش های تبلیغ ضروری است.یکی از روش های گسترده و ماندگار گیفت و هدایای تبلیغاتی می باشد. هاوین چاپ زیر مجموعه گروه تبلیغاتی هاوین  با یک دهه تجربه همراه با تیمی متخصص و جوان ،مشتری مداری را سر لوحه کار خویش قرار داده و در تلاشیم با تلفیق هنر و تجربه نیاز مشتریان خود را همگام با استاندارد های روز و بهترین کیفیت و شرایط پرداختی مناسب ارائه دهیم.

چاپ هاوین

چاپ هاوین، با چندین سال سابقه در صنعت تبلیغات ، هدایای تبلیغاتی، جعبه سازی با تیمی مجرب و حرفه ای سعی بر برآورده کردن نیاز مشتریان خود در زمینه اقلام و هدایای تبلیغاتی داشته است..
 دارا بودن نیروهای متخصص و همچنین مشاوره اختصاصی، هدایای تبلیغاتی ویژه و مناسب را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
سرعت و کیفیت فوق العاده و خدمات رسانی هاوین  به تمامی نقاط کشور بخش بسیار کوچکی از مجموعه خدمات هاوین می باشد . فعالیت با موسسه ها و ارگان ها و برندهای مطرح کشور، گواهی بر توانمندی های بسیار گسترده این مجموعه می باشد. محصولات گروه هاوین :
طراحی تخصصی، طراحی تخصصی لوگو  و انواع گیفت های تبلیغاتی پیکسل (پیکسل  سوزنی ،پیکسل  مگنتی، پیکسل  جا کلیدی، پیکسل  خام، دستگاه پیکسل زن) ،سررسید، تقویم، هدایای دیجیتالی(پاور بانک، فلش مموری، و ..هدایای چرمی ،صنایع دستی، ساک دستی (مقوایی، سوزنی ، برزنتی)، ظروف تبلیغاتی (لیوان و ماگ با چاپ لوگو اختصاصی)، خودکار، لیوان کاغذی، ساعت، پرچم، لباس کار، چاپ روی تیشرت، ست زنانه ، هدیه خاص مدیران و دیگر اقلام تبلیغاتی طراحی جعبه شیرینی ، تولید جعبه شیرینی، جعبه پیتزا، انواع قالب رایگان.
از دیگر خدمات گروه هاوینخدمات تبلیغات، چاپ، دیزاین، طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، نیزر تبلیغاتی،تبلیغات محیطی، طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ های معرفی محصولات و خدمات، طراحی بیلبورد و اکران در نقاط مختلف شهر، طراحی انواع پاپ آپ، استند، و رول آپ نمایشگاهی و..