سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاوین چاپ

هاوین چاپ

در دنیای پیشرونده امروز که تبلیغات نقش اساسی در معرفی برندها،کسب و کار ،سازمان ها و اشخاص را ایفا میکند ،استفاده از تمامی روش های تبلیغ ضروری است.یکی از روش های گسترده و ماندگار گیفت و هدایای تبلیغاتی می باشد. هاوین چاپ زیر مجموعه گروه تبلیغاتی هاوین  با یک دهه تجربه همراه با تیمی متخصص و جوان ،مشتری مداری را سر لوحه کار خویش قرار داده و در تلاشیم با تلفیق هنر و تجربه نیاز مشتریان خود را همگام با استاندارد های روز و بهترین کیفیت و شرایط پرداختی مناسب ارائه دهیم.

چاپ هاوین

چاپ هاوین، با چندین سال سابقه در صنعت تبلیغات ، هدایای تبلیغاتی، جعبه سازی با تیمی مجرب و حرفه ای سعی بر برآورده کردن نیاز مشتریان خود در زمینه اقلام و هدایای تبلیغاتی داشته است..
 دارا بودن نیروهای متخصص و همچنین مشاوره اختصاصی، هدایای تبلیغاتی ویژه و مناسب را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و رقابتی و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
سرعت و کیفیت فوق العاده و خدمات رسانی هاوین  به تمامی نقاط کشور بخش بسیار کوچکی از مجموعه خدمات هاوین می باشد . فعالیت با موسسه ها و ارگان ها و برندهای مطرح کشور، گواهی بر توانمندی های بسیار گسترده این مجموعه می باشد. محصولات گروه هاوین :
طراحی تخصصی، طراحی تخصصی لوگو  و انواع گیفت های تبلیغاتی پیکسل (پیکسل  سوزنی ،پیکسل  مگنتی، پیکسل  جا کلیدی، پیکسل  خام، دستگاه پیکسل زن) ،سررسید، تقویم، هدایای دیجیتالی(پاور بانک، فلش مموری، و ..هدایای چرمی ،صنایع دستی، ساک دستی (مقوایی، سوزنی ، برزنتی)، ظروف تبلیغاتی (لیوان و ماگ با چاپ لوگو اختصاصی)، خودکار، لیوان کاغذی، ساعت، پرچم، لباس کار، چاپ روی تیشرت، ست زنانه ، هدیه خاص مدیران و دیگر اقلام تبلیغاتی طراحی جعبه شیرینی ، تولید جعبه شیرینی، جعبه پیتزا، انواع قالب رایگان.
از دیگر خدمات گروه هاوینخدمات تبلیغات، چاپ، دیزاین، طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، نیزر تبلیغاتی،تبلیغات محیطی، طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ های معرفی محصولات و خدمات، طراحی بیلبورد و اکران در نقاط مختلف شهر، طراحی انواع پاپ آپ، استند، و رول آپ نمایشگاهی و..